uitgelicht

 

Afrika is een opkomende markt maar de gebrekkige infrastructuur in de meest brede zin van het woord vormt een belangrijk obstakel voor een blijvende duurzame ontwikkeling. De tragiek van armoede of epidemische ziektes als ebola staan daarom vaak op ons netvlies gebrand wanneer we aan dit continent denken. Doodzonde want Afrika kent ook een zeer kleurrijke kant met veel ondernemerschap en een vooruitkijkende positieve bevolking die bouwen aan een opkomende markt.

Ter bevordering van het verstrekken van microkredieten voor Afrikaans ondernemerschap heb ik deze kleurrijke ontwikkeling vastgelegd in een fotoboek. Tijdens mijn solo reis van twee maanden heb ik een close up portret gemaakt van de locale bevolking. Door met ze samen te leven en reizen heb ik ze  in hun dagelijkse omgeving kunnen fotograferen. De uitgave is in geprint fotoboek online te bestellen.

Verantwoordelijk voor:

Creative direction
Concept & idee, visuele vormgeving, branding & marketing, tekst en beeldselectie.

Fotografie
Alle beelden zijn door mij gefotografeerd.


 

Onderstaand enkele spreads als impressie van de uitgave.