uitgelichte afb

 

Nog nooit stond Brazilië zo nadrukkelijk in de internationale schijnwerpers als nu. Het WK voetbal zette het land definitief als moderne grootmacht op de kaart en die positie wil het land met de Olympische Spelen van 2016 uitbouwen. De twee grootste sportevenementen zijn niet voor niets binnengehaald en de vruchten van alle investeringen in tijd en geld moeten nu worden geplukt, ook op het gebied van toerisme.

Ter promotie en ondersteuning  hiervan heb ik een moodbook gemaakt dat is uitgeven in print en digitaal voor de leisure markt. Laatste in vorm van een compatible Ibook voor verschillende devices. Doormiddel van storytelling wordt de Braziliaanse sfeer, het ecotoerisme en cultuur visueel neergezet.

Verantwoordelijk voor:

Brand direction
Identiteitsverscherping en branding Brazilië.

Creative direction
Concept & idee, visuele vormgeving, tekst en beeldselectie.

Fotografie
Alle beelden zijn door mij gefotografeerd.


 

Onderstaand enkele spreads als impressie van de uitgave.